Intakegesprek
Gespreksdocument om verwachtingen af te stemmen met een school die wil starten met Cultuurtraject Brabant.
Foto: Imara Angulo Vidal
Deze (gespreks)instrumenten zijn voor intermediairs om scholen te ondersteunen bij het verbeteren van cultuureducatie en de verandering die daarvoor nodig is. Gebruik ze naar eigen smaak!
Gespreksdocument om verwachtingen af te stemmen met een school die wil starten met Cultuurtraject Brabant.
Foto: Imara Angulo Vidal
Format voor een samenwerkingsovereenkomst om afspraken vast te leggen.

Gespreksdocument om met een school ambities voor cultuureducatie te formuleren.
Foto: Imara Angulo Vidal
Filmpjes over de waarde van cultuureducatie.

Format om met een school de activiteiten per schooljaar of kalenderjaar op een rijtje te zetten.

Inzicht in de beweging die een school wil maken in het curriculum cultuureducatie.
Foto: Karin Jonkers
Vragen waarmee leraren ambities van de school vormgeven in activiteiten.
Foto: Karin Jonkers
Gespreksdocument om terug te kijken op het traject en vervolgstappen te zetten.

Online instrument waarmee de school een eigen dossier opbouwt en ontwikkeling zichtbaar maakt.
Foto: Ilse Wolf
Vragenlijst die door teamleden wordt ingevuld, waaruit een analyse volgt over hun inzet en betrokkenheid bij cultuureducatie.
Foto: Ilse Wolf
Theoretisch model dat inzichtelijk maakt wat verandering tot een succes maakt.
Foto: Ilse Wolf
Doorlopende leerlijn voor alle kunstdisplines van groep 1 t/m onderbouw vo.

Beschrijving van de competenties cultuurcoördinator, intermediair en cultuurprofessional.

Format voor een offerte tussen een school en een trainer of co-teacher.
Foto: Ilse Wolf