
Doorkijkjes in de culturele ontwikkeling
Doorkijkjes in de culturele ontwikkeling
Doorkijkjes in de culturele ontwikkeling
Doorkijkjes in de culturele ontwikkeling
Doorkijkjes in de culturele ontwikkeling
Doorkijkjes in de culturele ontwikkeling
Doorkijkjes in de culturele ontwikkeling
Doorkijkjes in de culturele ontwikkeling
Doorkijkjes in de culturele ontwikkeling
Doorkijkjes in de culturele ontwikkeling
Doorkijkjes in de culturele ontwikkeling
Doorkijkjes in de culturele ontwikkeling
Doorkijkjes in de culturele ontwikkeling
Doorkijkjes in de culturele ontwikkeling
Doorkijkjes in de culturele ontwikkeling
Doorkijkjes in de culturele ontwikkeling
Doorkijkjes in de culturele ontwikkeling
Doorkijkjes in de culturele ontwikkeling
Doorkijkjes in de culturele ontwikkeling
Doorkijkjes in de culturele ontwikkeling
Doorkijkjes in de culturele ontwikkeling
Doorkijkjes in de culturele ontwikkeling
Doorkijkjes in de culturele ontwikkeling
Doorkijkjes in de culturele ontwikkeling
Doorkijkjes in de culturele ontwikkeling
Beschrijving van de culturele ontwikkeling van leerlingen in het primair- en voortgezet onderwijs.

Waarvoor gebruik je het?
Met Cultuurtraject Brabant werken scholen met intermediairs aan samenhang in het activiteiten programma cultuureducatie. De invulling van kunst- en cultuurlessen vraagt, behalve didactische kennis en vaardigheden, ook inzicht in de culturele ontwikkeling van leerlingen.
Deze handleiding biedt een richtlijn om activiteiten aan te passen of om een gesprek te voeren met leraren, cultuuraanbieders en intermediairs over betekenisvolle cultuureducatie voor een specifieke leeftijd.
