Model 'Succes van de verandering' Foto: Ilse Wolf
Model 'Succes van de verandering' Model 'Succes van de verandering' Model 'Succes van de verandering' Model 'Succes van de verandering' Model 'Succes van de verandering' Model 'Succes van de verandering' Model 'Succes van de verandering' Model 'Succes van de verandering' Model 'Succes van de verandering' Model 'Succes van de verandering' Model 'Succes van de verandering' Model 'Succes van de verandering' Model 'Succes van de verandering' Model 'Succes van de verandering' Model 'Succes van de verandering' Model 'Succes van de verandering' Model 'Succes van de verandering' Model 'Succes van de verandering' Model 'Succes van de verandering' Model 'Succes van de verandering' Model 'Succes van de verandering' Model 'Succes van de verandering' Model 'Succes van de verandering' Model 'Succes van de verandering' Model 'Succes van de verandering'

Theoretisch model dat inzichtelijk maakt wat verandering tot een succes maakt.

Waarvoor gebruik je dit?

Waarvoor gebruik je dit?

Bij het verbeteren van cultuureducatie op een school moeten vaak (diepgaande) veranderingen in de organisatie worden doorgevoerd. 

Dit model laat zien wat er gebeurt als een onderdeel ontbreekt of wat er bij iemand gebeurt tijdens die verandering. Het biedt inzicht in wat er nodig kan zijn op een school. Het model is gebaseerd op het organisatieverandermodel van T. Knoster. 

 

Waarvoor gebruik je dit?

Handig hierbij

Teamscan

Vragenlijst die door teamleden wordt ingevuld, waaruit een analyse volgt over hun inzet en betrokkenheid bij cultuureducatie.

Teamscan Foto: Ilse Wolf
Voortgangsgesprek

Gespreksdocument om terug te kijken op het traject en vervolgstappen te zetten.

Voortgangsgesprek